• 20’ LİK DİŞİNİZ İÇİN ÇEKİM ÜCRETLERİ

İnsanların vücut ağrılarında en kötü olanı şüphesiz ki diş ağrısıdır. İnsanları gecelerce uyutmayan ve ağrıdan adeta inleten diş ağrısı ya diş çekimi ya da tedavisi sonrası düzelmektedir. Diş bölgelerinde bazıları daha fazla ağrıya neden olmaktadır. İnsanların diş ağrıları arasında 20lik dişler çok kötü bir acıya sebep olmaktadır. 20lik diğer diş ağrılarının hiç birine benzememektedir. Şiddetli ağrı sanki vücudun tamamı ağrıyormuş gibi sızlar.

Büyük bir sağlık sorunu olmasa bile insana verdiği acı insana daha büyük bir ağrının olmayacağı hissini yaşattırır. 20lik dişler genelde gömülü vaziyette ortaya çıkar. Çekimi bu yüzden zahmetlidir. Damak yarılarak çıkarılan 20lik diş vücuttan çıkarılmış olsa bile etkisi birkaç gün daha devam eder. Ameliyat ile alınan 20lik dişin bulunduğu damağa birkaç dikiş mutlaka atılır. Bu nedenle daha birkaç gün süren etkiye ve kullanılan ilaçlara maruz kalır bireyler. Her ne kadar tıp gelişse de 20lik dişler için yapabilecek pek bir şey yoktur.

İnsanların hissettiği en büyük ağrılardan birisi olan 20lik diş ağrısı vücudu tam anlamı ile dayanılmaz bir ağrıya terk eder. İnanılmaz bir acı hissi yaşatan 20lik diş kökünün çoğunluğunun damak içerisinde olması nedeni ile çok zor alınır. Ameliyat ile alınan 20lik diş genellikle damağa gömülü vaziyettedir.

İnsanları günlerce dikiş ile yaşatan ve onlara ilaç tedavisi uygulatan 20lik diş çekimi ücreti doktorların kendi inisiyatifinde olduğu için değişiklik gösterebilmektedir. 20lik diş çekimi ücreti genellikle 200 ile 300 TL arasındadır. Doktorlara göre değişin bu fiyatlar ile 20lik diş çekimi ücreti devlet hastanelerinde eğer sigorta var ise ücretsiz yapılmaktadır.

Özel muayenehanelerde fiyatlar doktor inisiyatifinde değişmektedir. Tedavisi zahmetli ve çekimi zor olan 20lik dişler için insanlar günlerce doktora gidip gelmek zorunda kalmaktadır. Siz de ilk bulduğunuz doktora gitmeden önce biraz araştırma yapın. Unutmayın hemen hemen herkes 20lik diş çekimi yapmıştır. Onun için mutlaka önce araştırma yapın ve sizin için en doğru tedaviye ulaşın.

Kaynak: http://www.istanbulimplantoloji.com