• 20lik Diş Ameliyatı Ücreti

20 LİK DİŞ AMELİYATI ÜCRETİ

20lik dişler en son çıkan 3. azı dişidir. 17 ile 25 yaş araların da çıkmaktadır. Çıkarken ağrı oluşturabilmektedir. Bunun temel sebebi insanların çene yapısının küçük olmasından kaynaklanmaktadır. Üstelik 20lik dişler çıkarken diğer dişler gibi çıkmaya bilir. Çap çıkabilirler. Köklerin çap olması durumun da diğer dişlere baskı uygulayarak öndeki dişlerin çarpıklaşmasına sebep olabilmektedir. 20lik diş ameliyatı ücreti dişin durumuna göre değişmektedir.

Bazen gömülü olarak da kalabilmektedirler. 20lik dişler en zor çıkan ve en çabuk çürüyen dişlerdir. Bakımı oldukça hassas olan 20lik dişler de hijyen çok önemlidir. Hijyene dikkat ederek 20lik dişin bakımını yapabilirsiniz. 20lik diş çıkarken basınç hissi oluşturabilir. Enfeksiyon kapma riski çok yüksek olan 20lik dişler de ağızda kalan yemek kalıntıları, tükürük ve bakteriler dişe yerleşerek enfeksiyon riskini artırmaktadır.

Çap bir şekilde çıkması diğer diş köklerine baskı yaparak komşu dişlerin de ağrımasına sebep olabilmektedir. Ağrı ile birlikte dokulara zarar vererek iltihap oluşumuna sebep olabilmektedir. 20lik diş ağrıların da tabletlerle ağrıyı biraz olsun azaltabilmekle beraber ilacın etkisinin geçmesiyle birlikte ağrı tekrardan hissedilebilmektedir. Bu ağrı ancak 20lik dişin ameliyatla çekilmesiyle son bulabilmektedir.

20lik diş ameliyatı öncesinde 7 – 8 saat bir şey tüketilmemesi gerekmektedir. 20lik dişler de ameliyat 20lik dişin uyuşturulması ile başlamaktadır. 20lik diş ameliyatın da kullanılan yöntem dişin yapısına göre değişmektedir. Gömülü olan dişe uygulanacak yöntem ile sürmüş olan dişe uygulanacak yöntem farklıdır. Eğer diş sürmüş ise davye aracılığıyla alınmaktadır.

Ama 20lik diş gömülü bir şekilde kalmış ise dişi parçalara ayırarak veya kemiği kaldırmak gerekebilir. 20lik dişin diş etinde gömülü kalması durumunda diş etinde bir kesim yapılabilir. Diş ameliyatı sonrasında hasta bir süre gözetim altın da tutulmalıdır. 20lik diş ameliyatı sonrasın da ağrı ve şişlik oluşması normal bir durumdur. 20lik diş ameliyatı sonrasında bol sıvı tüketmenin faydası vardır. 20lik diş ameliyatı ücreti araştırma yapılarak en uygun fiyatlar arasında karşılaştırılma yapabilir.

Kaynak: http://www.istanbulimplantoloji.com