• 20’lik Diş Çekimi ve Çekim Fiyatları Ne Kadar?

Hastalar tarafından en çok şikâyet edilen konulardan birisi şüphesiz 20’lik dişlerdir. Vücutta bir fonksiyonu olmayan ve kolay çürüyen bu dişler hastaların korkulu rüyası. Diğer dişlere nazaran daha fazla ağrıyan ve tedavisi duruma göre çok zor olan 20’lik dişler ile hastalar bazen çok fazla acı çekmektedir.

Hastalar 20’lik diş çekimlerinde çok zor bir tedavi sürecide geçirebilmektedir. İnsanların bu sorunları uzman doktorlar tarafından çözülmektedir. 20’lik diş çekimleri bazen açıktan bazen de gömülü dişler için ameliyat ile yapılabilmektedir. Genelde düzensiz olarak büyüyen ve gelişen bu dişler ile insanlar ağrı yaşayabilmektedir. 20’lik diş çekimi fiyatları ne kadardır?

Herkesin bildiği ve insan ağzında mutlaka çıkan 20’lik diş dediğimiz dişler tıp dilinde üçüncü azı dişi olarak da nitelendirilmektedir. Genelde 17 yaş ile 25 yaş arasındaki bireylerde görülen bu dişler ileri yaşlarda da çıkabilmektedir. Düzensiz bir şekilde çıkan ve çene kemiği ile birbirine kaynamış vaziyette olabilen bu dişlerin çekimi genellikle ameliyat ile olabilmektedir.

Genellikle dişin çürümesi, diş eti hastalığı, ortodontik sebepler ile protez yapımında rastlanılan sorunlar ve kistlerin oluşabilmesi olarak gösterilebilir. Dişin aldığı şekil bile 20’lik dişin çekilmesi için yeterli bir sebep olabilir. 20’lik diş çekim fiyatları tedavi şekline göre değişebilmektedir. Bunun için önceden röntgen çekimi ile tedavinin yöntemi belirlenmelidir.

Ortalama 100 TL civarlarında istenilen 20’lik diş çekim fiyatları bazen 1.000 Türk lirasına kadar çıkabilmektedir. Tedavinin şekline göre fiyat artabilmektedir. Hastaların tedavisinin nasıl olacağına karar verildikten sonra tedavi ile çekilen 20’lik diş çekimi fiyatları tedavi yöntemlerine göre değişebilmektedir. Cerrahi müdahale gereken durumlarda genellikle çekim fiyatları artış göstermektedir.

20’lik diş çekimi zor bir işlem olduğundan genelde fiyatı yüksek olmaktadır. Çene kemiği ile kaynama gösterebilen 20’lik diş genellikle cerrahi operasyon ile alınmaktadır. Dişin hassas bölgede bulunduğunu ve çene kemiği ile kaynaştığını unutmadan iyi bir uzmana görünmek en faydalı işlem olacaktır. Ağız ve diş sağlığınız için dişleriniz ağrımadan rutin kontrollerinizi yaptırmayı unutmayınız.

Kaynak: http://www.istanbulimplantoloji.com