• 20’LİK DİŞ SENDROMUNA SON

Hayatımızı zora sokan gecelerde amansız ağrılara yol açan dişler ya da sebep olan dişlerden kurtulmanın yollarındaki kolaylıkları deneyerek sizlerde gecelerdeki amansız ağrılara veda edelim. Hayatımızda 17 yaşı ve 18 yaşından itibaren gömülü dişler çıkmaya başlamaktadır. Bu yüzden dişlerdeki sorunlarda ortaya çıkmaktadır. Nasıl mı gömülü dişler isminden anlaşılabileceği gibi yirmilik dişlerde denilen bu dişler çene yapısındaki farklılıklar nedeni ile tam değil de yarım bir şekilde çıkmaktadır.

Bu yüzden zaman içinde sorun olmaktadır. Bu sorunları Ataşehir gömülü diş tedavisi ile sizlerde yapılan müdahaleler sonunda gecelerdeki amansız ağrılardan kurtulabilirsiniz. Gömülü dişle çıkış anlarında ağrı yapmazlar ya da bazen kişinin ağız yapısı hassas olduğundan birazda olsa çıkışlarında ağrılara sebep olmaktadır. Bu nedenler zamanla büyümektedir, çünkü dişlere fırçalanması esnasında fırçalanırken gömülü dişlere etki etmemektedir, nedeni ise ağımızın en uç kısmında yer aldığından dolayı fırça erişememektedir.

Bu nedenlere bağlı olarak çürüme enfeksiyon ya da ortodontik sebeplerden dolayı ağızlarda büyük sorunlara yol açmaktadır. Bu sorunlar tedavi edilmezse zor bir sürece dönmektedir. Bu tedavileri yani gömülü dişlerin tedavisi Ataşehir gömülü diş tedavisi için müracaat etmeniz gerekmektedir. Gömümü dişler yapıları normal dişlere göre farklı olduğundan dolayı dişlerin alınma şeklide farklılıklar göstermektedir.

Gömülü dişler çenede ki yapılardan dolayı ve diş yapılarından dolayı çıkış yönleri ve diş yapıları oldukça farklı olan bu gömülü dişler çekimleri de normal dişlerden farklı olmaktadır. Nasıl mı gömülü dişler cerrahi müdahaleler gerektiren işlemlerden geçmekte. Buna sadece doktorlar karar vermekte tedavilerinizi yaptıktan sonra cerrahi müdahale olup olmadığına karar vermekte.

Eğer tedavi isterseniz Ataşehir gömülü diş tedavisi yapan kliniklerde veya hastanelerde sizleri bekleyen uzman hekimler eşliğinde korkmadan ve emin ellerde sizlerde gecelerinizi ağrısız ya da rahat olmadan gecenizi geçirin. Gömülü dişlerde cerrahi müdahaleler insanları korkutsa da korkulacak hiçbir şey yoktur normal dişlere nazaran daha biraz daha ağrı ve alınış şekilli farklı olmaktadır. Gömülü dişler ağzımızda ilk anda sorun yaşatmamakta ama sonradan ise sorunları başlamaktadır. Sizlerde bir uzmana danışarak sizler için en iyisi hangisi ise o müdahaleler sonunda işlemlerinizi yaptırın.

Kaynak: http://www.istanbulimplantoloji.com