• ATAŞEHİR ÇENE CERRAHİSİ

Türkiye ‘deki Ataşehir çene cerrahisi ilgilendiği alanlar ise şunlardır; Çene cerrahları, ağız boşluğu, dişler, çene kemikleri ve yüzdeki konuşma dokularının cerrahi işlemlerini yapılması gerekir. Her alan da yer alan çene cerrahisi dalındaki her türlü işleri işini ehli ile yapan Ataşehir çene cerrahisi yaptığı bu işlerle kendi alanında bir numaralı olmuştur. Ataşehir i cerrahiler yirmilik diş çekimleri de yapmaktadır.

Çene cerrahi içeriğinde yer alanlar ise şunlardır; tümör, kist ameliyatları, çene kırıkları, diş çekimi, gömülü ( yani 20’lik diş çekimi) ve zorlu diş çekimleri, ortodontik tedavilerin gerektiği alanlar içine almaktadır. Ataşehir çene cerrahisi yüzde oluşan yumuşak, sert doku, implant cerrahisi, TME hastalıkları tedavisi ve cerrahisi ya da Ağız hastalıkları teşhis ve tedavileri, Lazer cerrahisi alanında yapılan bu tarz hastaların, Çene cerrahi dalında işini severek yapan Ataşehir çene cerrahisi yapılan bu işlerin yanında yirmilik diş çekimleri de yapmaktadır.

Yirmilik dişler halk arasında gömülü işler olarak tabirde edilmektedir. Yapılan muayene ta da gerekilen tetkiklerden sonra cerrahi müdahale olup olmadığını uzman doktor tarafından karar verilmektedir. Çene cerrahisi tarafından diş çekimleri yapıldığı gibi, çenedeki bozukluklar ve kırıklıklar da Ataşehir çene cerrahisi tarafında da yapılmaktadır. Diş hekimleri verdiği karalar doğrultusunda gömülü ya da yirmilik dişler çekimleri yapılmaktadır bu çekimler cerrahi işlemlerle yapılmaktadır.

Ataşehir çene cerrahisi sadece dişlerde uzman değil çenedeki bozukluklar ve kırıklıklar alanında da oldukça deneyimli ve uzman doktorlar ile işlerini yapmaktadırlar. Bu çenedeki bozukluklar ise konuşma fonksiyonlarını da etkilediğinden dolayı cerrahi işlemlerde yer almaktadır ve çene cerrahisi kırıklıklarda Ataşehir çene cerrahisi tarafında uzman doktorlar tarafından gerçekleşen profesyonelce yapılan operasyonlar yani ameliyatlar içermektedir.

Dişlerde iltihap ya da gömülü dişlerde oluşan bozukluklar ve çürüklüklerden sebep oluşan zorluklar nedeni ile cerrahi işlem gerektiren bu olaylar iççin yapılan en güzel ve doğru müdahaleler Ataşehir çene cerrahisi tarafından yer almaktadır. Çenedeki yapısal ya da doğuştan genel sorunlar sorunları yüzünde yaşanan sıkıntılar nedeni ile çenedeki bozuklular nedeni ile Ataşehirde çene cerrahisi müdahale yapılmaktadır.

Kaynak: http://www.istanbulimplantoloji.com