• Ataşehir İmplant

İmplant Diş

İmplant diş, çene kemiğine yerleştirilen vidalı diş köklerine, yine vidalı olan vidalı dişlerin monte edilmesi çalışmasıdır. Bu çalışmada, öncelikle, anestezi yapılır. Anestezi sonucunda, çene kemiğinizin uygunlu belirlenir. Çene kemiğinizin uygun olmaması durumunda, kemik ve doku çalışması yapılarak, çene kemiğinin implant diş tedavisine hazır hale getirilir. Her yaştan insan, implant diş tedavisi olabilir. Şeker hastaları gibi ciddi hastalıkları bulunanlar dışında, implant tedavisinin uygulanmasında bir sakınca görülmemektedir. Ergenlik çağından, 70-80 yaşına kadar olan herkes, implant diş tedavisi olabilir.

İmplant diş tedavisinde Önemli Noktalar

Diş tedavisi konusu önemli bir konudur. İmplant diş tedavisi için, öncelikle anestezi yapılmalıdır. Bu anestezi sonucunda, iki operasyon yapılır Birinci operasyon, çene kemiğine vidalı dik köklerinin yerleştirilmesidir. Ataşehir implant diş tedavisinde, birinci operasyondan sonra bir ay beklenilmelidir. Bu bir ay çerçevesinde, vidalı olan diş kökleri, çene kemiğine uyum sağlayacaktır. Bu arada, geçici dişler kullanılmaktadır.

Diş etlerinin enfeksiyon kapmaması için, Ataşehir implant tedavisinde, doktor tavsiyelerine uymak gerekir. İkinci operasyonda, bir kök dişe 2 veya 4 diş monte edilir. Diş operasyonu, normal dişlerin ciddi operasyonlarından kolay geçmektedir. Hafif ağrılar olabilir. Normal bir ağrı kesici, ağrılarınız keser.

Ataşehir implant diş tedavisi, hastaların memnuniyetiyle sona ermektedir. Dişlerin hissedilmediğini söylemektedirler. Ömür boyu garanti veren kuruluşlar bile vardır. Yapmanız gereken şey, diş hekimi tavsiyelerine uymaktır. İlk zamanlar, düzenli kontrole gelmek gerekir. Böylece enfeksiyon tehlikesi ortadan kalkar. Enfeksiyon nedenleri ise, yemekten sonra ağız temizliğinin ihmal edilmesidir.

Tuzlu su ile gargara yapmak, dişleri temizler. Müşterilerin isteğine göre, yerinden çıkabilen dişlerde yapılabilmektedir. İsteyen kişilere Ataşehir implant, sabit dişleri takabilmektedir. Bunun avantajları ve dezavantajları vardır. Bu kişilerin isteğine göredir. Temizlik konusunda, normal ağız sağlığımızı korumaya devam etmeliyiz. Çünkü ağzımız dişlerden müteşekkil değildir. Diş eti sağlığı, bademcik sağlığı gibi konular, ağız sağlığı ile bağlantılıdır.

Fiyatların yüksek olmasının sebebi ise, döviz kurlarının sürekli yükselmesidir. Tamamen yurt dışından ithal edildiği için, döviz kurlarına bağlı bir tedavidir. Fiyatların yüksek olmasına karşın, uzun vadede kar edebileceğiniz bir uygulamadır. Diş sorununuz tarihe karışıyor.

Kaynak: http://www.istanbulimplantoloji.com