• GÖMÜLÜ DİŞ NEDİR VE HEKİMLERİ NE YAPMAKTADIR

Hayatımız dişçilerde geçmekte nerede ise bu yüzden gömülü diş uzmanlarının yer aldığı Ataşehir gömülü diş hekimi ile yapacağınız görüşmeler sonrasın da. Gömülü dişler için gerekli olan tedavilere ya da yapılması gereken gömülü dişler için cerrahi müdahalelere karar vermektedir. Gömülü dişler çenedeki yapısallıklardan dolayı dişler ya tam çıkmakta ya da yarım olarak çıkmaktadır. Bu da zamanla hastaları zor anlar yaşanmasına ve gecelerde amansız ağrılarda sizlere eşlik etmektedir.

Bu gömülü dişler çıktıklarında hemen alınması gerektiren bir diş olmamaktadır. Çünkü bu dişler zamansız olarak ağrılar yaratmaktadır bunların en başlıca nedenleri iltihaplanma ve çürümedir. Bunun nedeni ise fırçalanma sırasında fırçalanmadan etkilenmemektedir gömülü dişler fırçalanmadığından dolayı çürüme ya da enfeksiyon sonrası amansız ağrılara dönmektedir.

Ataşehir gömülü diş hekimi tarafında yapılan müdahale ya da tedaviler sonrasında gömülü dişlerde için yapılması gereken olan cerrahi ya da başka tedaviler uygulanmaktadır. Bu tedaviler hekimler ile görüşülerek ya da hekimler doğrultusunda cerrahi müdahaleler yapılması istenilmektedir. Bu cerrahi müdahaleler kulağa korkunç gelse de aslında bu müdahaleler aslında öyle abartılacak kadar zor bir müdahale değildir.

Ama normal dişlere kıyasla tabi ki de zordur çünkü normal dişler yapısındaki kolaylık yüzünden dolayı çekimleri rahattır. Ama gömülü dişlerdeki yapılar çatallı olduklarından dolayı çekimleri daha zordur normal dişlere kıyasla. Ama bu zorluk öyle abartılacak kadar zor bir işlem değildir. Ataşehir gömülü diş hekimi sayesinde yapılan bu tedaviler sonrasında hekimin vereceği kara ile tedavi yöntemleri uygulanmaktadır. Ama bu tedavi yöntemleri genellikle cerrahi ile sonuçlanmaktadır.

Çünkü yapısına ve ağızdaki durumu nedeni ile her zaman kolay enfeksiyon ve çürümelere yol açmaktadır. Bu cerrahi yöntemler genellikle korkutmakta olsa da aslında hiçbir şekilde korkulacak tek bir unsur bile yoktur. Çünkü hekimlerin ellerinde güvenilir Ataşehir gömülü diş hekimleri tarafından yapılan cerrahi müdahaleler ile sağlıklı yaşamlara dönmekteyiz. Bu cerrahi yöntem uygulandıktan sonra sadece bir kaç gün yediklerimize dikkat ederek damağı zedelemedikten sonra eski sağlık yaşama dönmek bu kadar kolaydır.

Kaynak: http://www.istanbulimplantoloji.com