• GÖMÜLÜ DİŞ TEDAVİSİ FİYATLARI

Diş tedavisi kısa bir işlem olmasına rağmen zor bir tedavidir. Özellikle kanal tedavisi, 20’lik diş çekimi, dolgu ve gömülü diş tedavisi basit gibi görünen zor işlemlerdir. Diş tedavisi uzmanlar tarafından yapılması gereken önemli bir tedavidir. Kesinlikle kendi başına ya da eski yöntemler ile yapılmaması gerekir. Diş tedavisinde en zor tedavilerden birisi gömülü diş tedavisidir. Gömülü diş damak üzerinde çok az bir diş bölümünün olması ya da dişin tamamen damağa gömülü olması sonucu oluşmaktadır.

Gömülü dişler damağa yapılan cerrahi müdahale ile çıkarılmaktadır. Dikkatli bir şekilde yapılan bu operasyon ile gömülü dişler yerinden çıkarılmaktadır. Herhangi bir dikkatsizlik ya da hata diş kökünün içeriden kırılmasına neden olabilir. Bunun sonucunda damak daha fazla kesilerek içeride kalan parçanın çıkarılması gerekir ki bu işlem daha uzun bir iyileşme süreci demektir. Diş tedavisi için Ataşehir gömülü diş çekim fiyatları hakkında sizler için bilgi topladık.

Ataşehir gömülü diş çekim fiyatları ile diş ağrınıza kolay ve uygun bir şekilde çözüm bulabilirsiniz. Ataşehir gömülü diş çekim fiyatları ile hastalar diş tedavilerini kolay bir şekilde yaptırıyor. Gömülü diş çekim fiyatları yaklaşık olarak 150 Türk lirası ile 200 Türk lirası arasında değişim göstermektedir. (Bu fiyatlar değişkenlik gösterebilir. Danışınız)Gömülü dişler daha uzun süreli cerrahi operasyon gerektirdiğinden normal diş çekim fiyatlarından daha fazla fiyat alınmaktadır.

Gömülü diş çekimi uzmanların için daha zor bir diş çekim operasyonudur. Diş çekim fiyatlarından biraz daha fazla olan gömülü diş çekim fiyatı hastaların bütçesini fazla yormadan gömülü diş sorununu ortadan kaldırmaktadır. Bazen gömülü dişler çene kemiğine daha yakın olabilmekte ya da çene kemiğine kaynamış olabilmektedir. Bu tür durumlarda tedavi daha zor olabilmektedir.

Yine çekim esnasında dikkatsizlik ya da dişin kökünün fazla kalın olması sonucunda diş kökünün kırılması sonucu damakta parça kalabilmektedir. Bunun sonucunda operasyon daha da genişletilmektedir. Gömülü dişlerin dikkatli bir şekilde çıkarılması daha az ağrılı ve kolay tedavi yöntemi demektir. Bunun için görev tabi ki doktorlara düşmektedir. Siz de size en uygun doktoru bulduktan sonra tedavinize başlayabilirsiniz.

Kaynak: http://www.istanbulimplantoloji.com