• GÜZELLİĞİMİZ İÇİN HAREKETE GEÇİN

İnsan vücudunun her yeri ve her yapısı değerlidir. Bu değerler arasında çenemiz de çene eklemi vücutta önemli eklemlerden birisi olan çenemiz sağlığımız içinde büyük önem taşımakta. Çenemiz en büyük görevlerinden biri olan konuşma ve çiğnememizi sağlamakta. Çenemizin bizlere yeme, içme, çiğneme gibi fonksiyonlar sunmakta. İşte bu nedenden dolayı çenemize özenle, itina ile bakımlarını ve tedavilerini yaptırmak gerekmekte. Çene yapısına bozulmasını nasıl anlarız nasıl mı?

Ağrı olması, çene ekleminde ses gelmesi, kısıtlı şekilde yapılan çene hareketinin olması bunlar varsa çene yapısında bozulmalar olmakta ve tedavi muhtaçsınızdır. Çene bozulmalarında çenelerde ağrılar meydana gelmektedir. Bu ağrılar zamansız ve sabahtan başlayıp gece yarılarına kadar sizlere acılar yaşatmakta. Çene eklemindeki ağrılar kulaklara da vurmaktadır. Çene cerrahisi acı veriri mi vermez çünkü öncelikle basit yöntemler kullanılmakta nasıl mı? İlk önce ilaç tedavisi uygulanmaktadır. Bu tedaviler gece plağı ve spilnt tedavilerdir.

En yararlı olan ise fizik tedavilerdir, bu tedaviler uygulandıktan sonra eğer aşama kaydedilmedi ise ikinci bir aşamaya daha başlanmaktadır, bu aşama ise eklem yıkanması korkulacak bir işlem olmayan eklem yıkanması, eklem içine enjeksiyonlar ve artroskobi yardımı ile yapılan küçük ve basit tedavi yöntemleri yapılmakta bu tedaviler eğer yanıt alınmazsa eğer diğer bir işlem olan ameliyat denenir.

Çene cerrahisi acı verir mi? Hayır vermez. Çünkü acık ameliyat yapılmakta, bu yöntemler doktorlar tarafından onaylandıktan sonra gerçekleşmekte çene cerrahi müdahale acı vermemekte ameliyatlar da hiçbir his yaşamadan acık müdahale ile eski sağlığınıza kavuşmaktasınız. Çenedeki sorunları görmemezlikten gelmeyin geç kalındığı takdirde büyük dönüşü olmayan sorunlarla karşılaşmak mümkündür.

Kısa bir tedavi ile çene yapında oluşan her sorun rahatlıkla ve acı vermeden onarılmakta ilk önce ilaç tedavi yöntemlerini kullanmakta en son aşama olarak ameliyat önerilmektedir. Çene cerrahisi acı verir mi? diyenler küçük bir operasyon geçirerek eski sağlığınıza kavuşmak mümkün tabi acık ameliyat olduğu için azda olsa biraz acı verecektir.

Ama o kadar büyük ve sınırsız bir ağrısı yoktur bu ağrı çene yapısındaki bozukluklardan dolayı oluşan gece gündüz çektiğiniz ağrı yanında ağrı bile sayılmaz onun yanında sinek ısırığı gibi kalır. Gece, gündüz çekilen ağrı yerine kısa ve ağrısız süren tedaviler uygulanma yöntemlerini tercih edin ve çenenizin görüntüsü değişsin sağlığınıza kavuşun, sağlıklı gülüşler sağlıklı günler için çene cerrahisinden korkmadan sağlığımızı ertelenmeyin

Kaynak: http://www.istanbulimplantoloji.com