Ataşehir’de Diş Eti Hastalıkları Uzmanı

Uluslararası düzeyde üst standartlarda hizmet veren İstanbul İmplantoloji İleri Estetik ve Diş Hekimliği Kliniği, dentoloji alanda hastalarına en kaliteli hizmet veren bir kliniktir. Bünyesinde Doç. Dr Özlem Yücel, Dr. Tolga Gülçiçek gibi diş hekimi İstanbul kliniğinde, sizlere her daim en iyi dental hizmetler sunulmaktadır. Dr.Diş Hek Tolga Gülçiçek Çene Cerrahisi ve İmplantoloji uzmanı olarak İleri İmplant Cerrahileri Operasyonlarına imza atarken ,Doç.Dr Özlem Yücel kliniğimizde Diş Eti Hastalıkları Uzmanı olarak görev yapmaktadır.

Uluslararası Standartta Hizmet

Klinik sizlere her zaman yeni kuşak ve ekip mantığı ile hareket edebilen diş hekimleri ve uluslararası dental hizmet standartları sunmaktadır. İleri cerrahi teknikler kullanılarak implant uygulamaları ve diğer dental hizmetleri gerçekleştiren klinik size İstanbul ve ulusal çapta en üst düzeyde hizmet vermeyi hedefleyen kliniktir.

Ulaşım ve Konaklamada Yardımcı Olan Diş Kliniği

Estetik, genel diş hekimliği hizmetlerinin yanında aynı zamanda ileri düzeyde cerrahi tedavi yöntemlerinin de uygulandığı diş kliniği her zaman sizlerin sorunlarınıza cevap verecek hizmet anlayışını sizlere sunmaktadır. Aynı zamanda sadece tedavi değil aynı zamanda konaklama ve ulaşım konusunda da sizlere yardımcı olmaktadır. Bu neden ile şehir dışından tedavi için geliyorsanız; konaklama ve ulaşım konusunda endişelenmenize gerek yok.

Klinikte Sunulan Hizmetler

İstanbul’da en iyi diş hekimliği hizmeti sunan klinik sizlere pek çok dental hizmet sunmaktadır. Sizin karşılaştığınız sorunlar için en iyi çözüm yollarını geliştiren ve en iyi tedavi yöntemlerini uygulayan klinik sıkıntılarınızdan en kısa zamanda kurtulmanızı sağlayacak hizmetler sunmaktadır. Klinikte sunulan diş tedavi hizmetleri şu şekildedir:

· Çene eklemi problemleri
· Sinus Lifting
· Estetik Plastik Diş Eti Cerrahisi
· Gömülü - Yirmi Yaş Diş Ameliyatları
· Oral diagnoz ve radyoloji
· Oral facial pain
· Dental implantoloji ve implant uygulamaları
· Genel diş hekimliği hizmetleri
· Estetik diş hekimliği uygulamaları
· Yüz deformiteleri ve çenenin cerrahi tedavileri

Hastaların İhtiyaçlarına Cevap Veren Hizmet

Ağız ve diş sağlığınız ile ilgili olarak memnun olmadığınız ya da size sağlık açısından zarar veren problemleri ortadan kaldırmak istiyorsanız İstanbul İmplantoloji İleri Estetik ve Diş Hekimliği Kliniği sizlerin ihtiyaçlarına göre uzman diş doktorları aracılığı ile diş tedavi yöntemleri ile En üstt düzeyde hizmet vermeyi hedeflemektedir.