Diş Eti Kanaması Nasıl Önlenir?

Ağız ve diş sağlığın korunabilmesi için yeteri kadar önlem almayan ve üzerlerine düşen sorumlulukları yerine getirmeyen insanların yaşadıkları en büyük sorun diş eti kanamasıdır. Peki diş eti kanaması nasıl önlenir?

Dişlerimizin günlük fırçalama ve temizleme işlemlerini yapmaz ve en az 6 ayda bir doktor muayenesinde gitmezsek sorun yaşama ihtimalini arttırmış oluruz. Günde 2 kez dişlerimizin fırçalanması ve diş ipleriyle temizlenmesi diş aralarında kalan yemek artıklarını temizleyeceğinden diş eti ve diş çürümesi problemi yaşamamanız için başlıca almanız gereken önlemlerdendir. Ancak bu tarz işlemleri yapmayı ihmal ettiğinizde diş kayıplarına kadar yaşanacak olan hastalıklarla boğuşmak zorunda kalacaksınız.

Yıllardır vermiş olduğumuz kaliteli hizmet sayesinde yaşamış olduğunuz sağlık sorunlarını çözmeye devam ediyoruz. Dr.Tolga Gülçiçek Ataşehir İstanbul İmplantoloji İleri Estetik Diş Hekimliği ve İmplantoloji Merkezimizle yaptığımız muayene neticesinde kaliteli sağlık personellerimizle birlikte tespit edilen sorunun tedavisi için en uygun yöntemleri belirleyip sizlerin daha sağlıklı olabilmesi için çalışıyoruz. Diş ve ağız sağlığı yaşam kalitenizi de arttırabilecek önemli ve aynı zamanda üzerine dikkat edilmesi gereken en önemli konulardandır. Bunun bilince ile Ataşehir İstanbul’da verdiğimiz hizmetlerimizi Türkiye’nin dört bir yanından gelen hastalarımıza da vermeye devam ediyoruz .

Diş Eti Kanaması Neden Olur?

Diş eti kanaması olabilmesi için birden fazla neden vardır. Ancak en önemli neden dişlerinizin temizliğini gerektiği kadar yapmıyor olmanızdır. Dişlerinizde kalan yemek artıkları zamanla plaklaşmaya ve diş etinde iltihap oluşmasına neden olabilir. Bu nedenle diş eti kanamalarının önüne geçebilmeniz için en önemli etken temizliktir.

Yaşadığınız rahatsızlıktan sonra tedavi alabilmek amacı ile ‘en iyi diş hekimi’ arayışına girmeniz oldukça normaldir. Bu tarz müdahalelerin yapılabilmesi için öncelikle doktorunuzun kaliteli ve tecrübeli olması gerektiği gibi müdahale yapılacak olan muayenehanenin de sterilizasyonunun çok iyi yapılmış olması gerekecektir. Tedavinizi yaptırdıktan sonra da sorun yaşamamak adın doktor seçimiz büyük önem arz edecektir.

İstanbul implantoloji ve diğer diş sağlığı rahatsızlıklarında vermiş olduğumuz kaliteli hizmetler ile diğer hastalarımızda olduğu gibi diş eti kanamaları tedavisi yapmaya da devam ediyoruz.