Dış Eti Kanaması ve Dış Eti Uzmanı

· Diş eti kanaması diş kaybı nedeniyle sindirim sisteminde ciddi aksaklıklara yol açmaya varan sonuçları olan bir hastalıktır. Eğer dış etlerinizde kronikleşmiş kanamalar meydan geliyorsa bu ciddi bir sorun olabilir. Dolayısıyla dış eti uzmanı ile bu rahatsızlığı tedavi edebilirsiniz. Her tedavi yönteminde olduğu gibi diş eti kanamalarını tedavi etmek için de bu alanda uzman kişilerden destek almanız, kısa sürede etkili ve istenilen tedaviyi alabilmeniz açısından oldukça önemlidir. Yanlış yöntemler ve kulaktan dolma bilgiler ile uygulanan sözde tedavi yöntemleri ile hastalığınızın daha da ilerlemesine neden olabilirsiniz.

· Hangi Belirtirler Oluşursa Dış Eti Uzmanlarına Başvurmalısınız?

· Diş eti hastalıkları da diğer hastalıklar gibi bazı belirtiler gösteren ve hastalığın derecesi hakkında sizlere fikir verebilen belirtilerdir. Erken teşhis ve tedavi diş hastalıkları için de oldukça önemli ve etkilidir. Dolayısıyla bu belirtiler ortaya çıktığında diş eti uzmanları ile erken teşhis edebilir ve ciddi sorunlar oluşmadan tedavi edebilirsiniz. Diş eti hastalıklarının en önemli ve ilk belirtisi diş eti kanamalarının kalıcı bir hal almasıdır. Ayrıca sürekli hale gelen bir ağız kokusu ve aşırı hassas dişler bu hastalıkların belirtileridir. Diş etlerinin dişlerden ayrılması da başka bir belirtidir. Aynı zamanda hastalığın derecesine göre diş eti renginin kızarması yanda mora yakın renkler alması da diş eti hastalığının belirtisidir. Morarma ve kızarmaya ek olarak dış etlerinin şişmesi ve kabarması da bu hastalığın göstergeleridir. Bu belirtiler oluştuğunda zaman kaybetmeden dış eti uzmanına ulaşmalısınız.

· Diş Eti Uzmanları Hangi Tedavi Yöntemlerini Kullanır?

· Diş eti hastalıkları tedavi yöntemleri hastalığın derecesine göre değişir. En temel olarak sizlere temizlik ve ağız bakım yöntemleri ile tedavi sunulmaya çalışılır. Bu tedavi yöntemi daha çok hastalığın ilk zamanlarında uygulanan yöntemdir. Ancak hastalık, daha ileri düzeyde ise başta kürtaj olmak üzere diş kökü yüzey düzleştirme gibi tedavi yöntemleri uygulanır. En son safhada ise eğer hiç bir sonuç elde edilemezse diş etlerinde cerrahi operasyonlar ile sizlere yardımcı olunur.