Dişlerde Kemik Erimesi Hastalığı ve Ataşehir İstanbul İmplantoloji İleri Estetik Diş Hekimliği ve İmplantoloji Merkezinde tedaviler

İstanbul İmplantoloji diş Kliniğimizde Anestezi Uzmanı ile birlikte Sedasyonla İmplant ameliyatları yapılmaktır.Özellikle ileri kemik kayıplarında ve kemik nakli yapılması gereken durumlarda ve bazen de all on 4 , all on 6,all on 8 dediğimiz implant uygulamalarında zaman zaman Hastane ortamında Genel anestesi yi tercih etmekteyiz.Anında implant dediğimiz dişleri çekerken yapılan İmmediate implant operasyonlarında da zaman zaman operasyonun konforlu geçmesini düşünerek genel anestesi yöntemini tercih edebiliyoruz.Bu operasyonarda Kemik greftinin yanısıra çeşitli regenerative materyallerde kullanılmaktadır.

KLİNİĞİMİZDE UYGULANAN İŞLEMLER

Yirmi Yaş Dişleri - Gömülü Diş Ameliyatları

Çene Eklemi Problemleri (Temporomandibüler Eklem)

Genel Diş Hekimliği Hİzmetleri

Oral Diagnoz ve Radyoloji

Sinus Lifting

Oral facial Pain & Temporomandibular Joint

All General Dental Applications

Oral Diagnosis and Radiology

Dental İmplant ve İmplantoloji Uygulamaları

Estetik Diş Hekimliği Uygulamaları

Estetik Plastik Diş Eti Cerrahisi

Çene ve Yüz Deformitelerinin Cerrahi Tedavileri

Sinüs Lifting

İstanbul İmplantoloji İleri Estetik Ve Diş Hekimliği Kliniğimizden dental termin alan hastalar Türkiye ve Türkiye dışı ülkelerde gelerek en üst seviyede çözümler bulmaktadır. Hem hizmet kalitesi hem de genel işlem özellikleri açısından birçok diş kliniğine göre çok daha kapsamlı olan kliniğimizde hastayı uygun bir şekilde yönlendirme yaparak en doğru tedavi yöntemlerine ulaştırmak amaçlanmaktadır.. Avrupa’da en çok tercih edilen diş klinikleri içerisinde bulunan İstanbul İmplantoloji İleri Estetik Ve Diş Hekimliği bünyesinde alanında Uzman doktorlarca en üst derecede hizmet vermeyi hedefler.İstanbul İmplantoloji Diş Kliniğinden Dental Termin alarak gelen hastalara tedavinin yanısıra konaklama ve ulaşım konularında da yol gösterek yardımcı olunmaktadır..

Diş hekimlerinin en çok aldıkları sorulardan biri olan dişlerde kemik erimesi hastalığı nedir gibi sorular kesinlikle zamanında tedbir alınması gereken ve hakkında bilgi sahibi olmanın çok önemli olduğu konulardır. Yapılan birçok uyarıya rağmen halen insanların diş bakımı konusunda bilinçsiz olmaları hatta çocuklarına bu bilinci aşılamamaları ülkemizde diş hastalıklarının çok yoğun bir şekilde görülmesine neden olmaktadır. Bakımsız olan dişler sadece diş rahatsızlılarına değil aynı zamanda diş eti ve çene kemiği rahatsızlıklarına da davetiye çıkarmaktadır.

Bu sebeple uzmanlar kendilerine gelen ve farklı sorular sonra insanlara bu konuda gerekli tüm bilgileri en ince ayrıntısına kadar vermektedirler. Çene kemiği erimesi hastalığı ile diş eti rahatsızlkları birebir ilgili olan ve birbirlerinin tetikleyen rahatsızlıklardır. Bu sebeple zamanında yapılacak olan basit diş bakım işlemleri ile tüm bu sorunların önüne geçmek mümkündür. Diş eti hastalıkları genellikle sağlıksız dişlerden kaynaklanmaktadır. Bakımsız dişler zaman içinde çene kemiğine tutunamayacak hale gelmekte ve bir süre sonra tamamen kopmaktadırlar.

24

Bu dişin yeri boş kaldığında hem diş eti hem de çene kemiği tutacak bir şey bulamayacakları için şekil bozukluğu, iltihaplanma veya farklı sebeplerden dolayı rahatsızlanabilmektedir. Zaten çok hassas bir yapısı olan diş eti özellikle çeşitli losyonlar ile sürekli olarak yıkanmalı ve direnci arttırılmalıdır. Çünkü çürüyen bir diş ile başlayacak olan ihmaller zinciri zaman içinde çene kemiği erimesi hastalığına kadar varacak ciddi sorunlara neden olabilmektedir. Bu konu hakkında alınacak olan önlemlere çocuk yaşlarda başlanmalı ve hangi durumda ne yapılması gerektiğini bilmek için sürekli olarak uzmanlar ile irtibat haline olmak gerekmektedir.

Herkesin başına gelme ihtimali olan bu durum özellikle özensiz ve ihmalkâr kişiler için çok ciddi bir risktir. Diş rahatsızlıklarından kaynaklanan kemik erimeleri zamanında tedbir alınmadığında tahmin edilenden çok daha ciddi sorunları da beraberinde getirebilmektedir. Bu sebeple bilinçli kişiler her zaman için diş sağlığı ve diğer konularda gerekli önlemleri zamanında almaya özen gösterip gerekli adımları daima zamanında atmaktadırlar.