İmplant Tedavisi Tavsiye –İstanbul İmplantoloji Ataşehir

İstanbul İmplantoloji İleri Estetik Diş Hekimliği ve İmplantoloji Merkezi diş sağlığı ve implant tedavisinde doğru adrestir. Sizlere sunmuş olduğu en kaliteli ve güvenli hizmetler ile diş sağlığınıza en kısa süre içinde kavuşabileceksiniz. Ataşehir diş kliniğimizde bulunan birbirinden değerli hekimlerimiz tüm diş sağlığı tedavilerinde bütün uzmanlıklarını kullanmaktadır.

Periodontoloji ( Diş Eti Hastalıkları )

Dişler en hassas organların en başında yer aldığı için çok çabuk çürüme sorunları ile karşı karşıya kalırlar. Hatta bazı durumlarda dişleri kaybetmek de mümkün olmaktadır. Ataşehir diş merkezimizde her türlü diş hastalıklarında olduğu gibi diş eti hastalıklarında da Perodontoloji Uzmanı Doç. Dr. Özlem Yücel doktorumuz en kısa sürede dişlerinizin sağlığına kavuşmasına yardımcı olmaktadır.

Dişlerinize gerekli olan diş bakımını düzenli bir şekilde yapmadığınız zaman diş eti hastalıkları kaçınılmaz olur. Batı Ataşehir diş kliniğimizde bulunan uzman doktorumuz bu gibi rahatsızlıklar sonrasında en doğru tedavi yöntemi ile dişlerinizin eski sağlığına ulaşmasını sağlamaktadır.

Estetik Diş Tedavisi

Genel olarak dişleri ile sorunları olan kişiler güldükleri zaman dişlerini saklamak isterler. Bu gibi sorunlar yaşadığınız zaman hiç vakit kaybetmeden kliniğimiz ile iletişime geçmeniz yeterli olacaktır. Estetik diş hekimliği sayesinde dişlerinize özel gülüş tasarımı yapılacak ve gülmekten kesinlikle korkmayacaksınız. Protez Uzmanı Dr. Dt Eda Akün doktorumuz her türlü implant, zirconium ve lamine kaplama tedavileri yapmaktadır. Böylece gülerken hiçbir şekilde korkmayacaksınız. Estetik diş hekimliği son zamanlarda en çok tercih edilen ve çok önemli dalların en başında yer almaktadır. Bu dalın en büyü kamacı kişiye özel gülüşler sağlamaktır.

Çene Cerrahi ve İmplant Tedavi

Kaybedilen dişlerin yerine çok daha etkili bir şekilde diş takılmasını sağlayan implant tedavi yöntemi kalıcı etkisinden dolayı pek çok kişi tarafından tercih edilmektedir. Ataşehir diş kliniğimizde görev yapan Çene Cerrahisi ve İmplantoloji Uzmanı Dr. Dt Tolga Gülçiçek en son teknoloji yöntemleri ile implant tedavisi yapılmaktadır. Uzman hekimimiz sayesinde çok daha sağlıklı ve sağlam dişlere sahip olacaksınız. Her zaman başarılı tedavileri ile kliniğimiz adından söz ettirmektedir.