Türkiye’de İmplant Hastanesi Nerededir?

İmplant tedavisinden yararlanmanızı gerektirecek bir rahatsızlık yaşıyor ve Türkiye’de implant hastanesi nerededir? diye merak ediyorsanız; sizlere implant diş tedavisi ve implant hastaneleri ile ilgili olarak bilgi verecek bir yazı hazırladık.

Diş İmplantı Nedir?

Titanyumdan yapılan yapay diş kökleri ile çene kemiğine yerleştirilerek eksik dişlerin estetiğini ve fonksiyonunu tekrar sağlamak amacı ile gerçekleştirilen diş implantı güçlü ve sağlıklı dişlere kavuşmanızı sağlar. Eksik dişlerinizden dolayı günlük yaşantınızda diş fonksiyonlarınızda sıkıntı yaşıyor ve görüntüden rahatsız oluyorsanız; diş implantı yaptırmanız gerekmektedir.

Kimlere İmplant Uygulanır?

İmplant diş tedavisinin uygulandığı kişiler arasında gelişme dönemindeki çocuklar hariç, her yaş grubundan eksik diş sıkıntısı yaşayan kişiler yer almaktadır. Bu nedenle diş hekiminiz ile görüştüğünüzde, diş eti problemi yaşayan ya da protez kullanan birisi olsanız dahi başarılı bir şekilde implant diş tedavisi uygulanabilmektedir.

İmplant Tedavi Yöntemi Süresi Ne Kadardır?

İmplant diş tedavisinin süresi tamamen hastanın durumuna ve gerçekleştirilecek implant sayısına göre değişmektedir. Ortalama olarak 10 dakika ile birkaç saat arasında operasyon süresi değişim göstermektedir. Tedavi sırasında hastaya anestezi uygulanır ve böylece hastanın hiçbir ağrı duymadan tedavi olmasına imkan tanınır. İmplantın uygulanması sırasında dikişler atılır ve herhangi bir olumsuzluk ya da komplikasyon görülmediği sürece dikişler bir hafta sonra alınarak implantın kemik ile birleşmesi beklenir.

Operasyonun ardından ortalama olarak 2 ay ile 6 ay içerisinde implant ile çene kemiği birleşecektir.

İmplant Tedavisinin Avantajları Nelerdir?

İmplant tedavisinin avantajları arasında:

· Dişlerinizin çok daha iyi bir estetik görünüme kavuşması

· İstediğiniz her şeyi yiyip içebilmeniz sonucu daha sağlıklı beslenme

· Yiyecekleri çok daha iyi çiğneme

· Dişlerin estetik görünümü ile özgüvenin kazanılması

· Çok daha mutlu sosyal bir ortam elde etmeniz

İmplant Diş Hastanesi Nerededir?

Ülkemizde yaşadığınız yere bağlı olarak bulunan implant diş hastanesi sayısı değişim göstermektedir. Dişlerinize implant yaptırmaya karar verdiğinizde, çevrenizdeki diş hastanelerini iyice araştırarak konusunda çok tecrübeli diş hekimlerinin hizmetinden yararlanmaya özen gösterin.