Vidalı Diş Fiyatı

Dr. Tolga Gülçiçek tarafından yönetilen İstanbul İmplantoloji İleri Estetik Diş Hekimliği ve İmplantoloji Merkezi vidalı diş fiyatı ve uygulaması hakkında sorularımızı cevapladı.

Diş kayıplarında en köklü çözümlerden biri olan implant ya da halk diliyle “vidalı diş” diş kökü yerine titanyum kaplama çicilerin yerleştirilmesi işlemi olarak biliniyor. Bu konu hakkında süreç nasıl işleniyor ve hangi hastalara implant uygulanıyor merak edenler için sorduk.

İmplant Zor Bir Uygulama Mı?

Günümüzdeki teknoloji ve aletlerle implant uygulaması 15-90 dakika arasında değişen sürelerde yapılmaktadır. Hastalar anestezi ve ağrı kesicilerle implant konusunda sorun yaşamadan tedavi olmaktadır. Artık zor bir uygulama değildir ama kanama sorunu olan kişilerin ya da şeker hastalarının implant yaptırması sakıncalı ve zor olabilir.

Vidalı Diş Hangi Durumlarda Yapılıyor?

Bir ya da birden fazla diş kaybı söz konusu olduğunda vidalı diş yapılması mümkün oluyor.Hastanın kendi dişi kadar rahat hissedeceği vidalı diş konusunda doğru bir uygulamanın yapılması sonucun ömür boyu memnun edici biçimde sürmesini sağlıyor.

Fiyatlar Neden Değişken?

Birinci sınıf ve üçüncü sınıf arasında değişen gruplarda implant çeşitleri var. Bu ürünlerin üretildikleri ülkeler ve koşullar farklı olduğundan, fiyatlar değişmektedir. 200 Euro’dan başlayan vidalı diş fiyatı kaliteye göre değişkenlik gösteriyor.

Vidalı Dişin Çıkarılması Söz Konusu Oluyor Mu?

Vidalı diş bazı hastalarda ciddi ağrılar ve durmayan kanamalara neden olabiliyor. Günümüzde bu tip durumlar çok fazla olmasa da olduğu zaman implantın çıkarılması gerekiyor. Bu da implant uygulaması yapılırken olduğu gibi anestezi ile acı durdurularak yapılıyor.

Hiç Dişi Olmayan Hastalara İmplant Yapılıyor Mu?

18 yaşından büyük ve ağzında hiçbir dişi kalmamış olan hastalara da implant uygulaması yapılıyor. Alt ve üst çeneye çeşitli sayılarda implant yerleştirilerek tek tek ya da grup halinde protez dişler bu implantların üzerine eklenerek diş ekimi yapılması mümkün oluyor?

Estetik Diş Hekimliği Yapıyor Musunuz?

Merkezimizde gülüş estetiği ve benzeri diş estetiği imkanları bulunuyor. Bunların hangileri olduğunu öğrenmek isterseniz bizimle iletişime geçebilirsiniz. Muayene sonucu her hastanın uygulama konusunda farklılıklar görülebilir.