Ataşehir İmplant Diş Kliniği

İmplant tekniğini acısız ve doğru bir şekilde uygulayan Ataşehir İmplant Diş Kliniği, uzman hekimleri ve çene cerrahisi uzmanları vasıtası ile ağzınızda ihtiyacınız olan diş protezini en kaliteli malzemeleri kullanarak vidalı dişinizi (implantınızı) çeneye yerleştirmektedirler. Bu uygulamada çürük nedeniyle, diş etinde meydana gelen rahatsızlıklar ya da herhangi bir kaza veya travma sonrasında kaybedilen dişler, neredeyse aynı renk ve ebattaki implantlarda eskisi gibi görünüme kavuşur. Kaybetmiş olduğunuz dişinizin yerine, dişleriniz ile arasındaki farkı ayırt edemeyeceğiniz bir implant yerleştirilir ve kaybedilmiş olan dişinizin yeri doldurulur.

İmplant Tedavisi Nasıl Yapılır?

Kaybedilen diş ya da dişlerin yerine uygulanabilecek olan implantların tedavi ve uygulama yöntemlerinin, birçok marka arasından size uygun olabilecek implant markalarının belirlenmesi için diş hekimlerimiz size en uygun yönlendirmeyi ve tavsiyeyi sunacaklardır. Yapılan muayeneler sonucunda çene ve kemik yapınızın uygun olması durumunda, protez dişinizin altyapısını oluşturacak olan implant yani diş köklerinizin yerine geçecek olan implant dişinize yerleştirilir. İmplantınızın kemik ile tam olarak kaynaşabilmesi için birkaç günlük bir süre gerekebilir. Bu süreyi dişsiz olarak geçirmek istemiyorsanız implantınızın üzerine geçici diş takılır. Diş hekiminizin kontrolü neticesinde implantınız uygun bir duruma geldi ise üzerine kendi dişleriniz ile aynı renkte hazırlanan protez diş yerleştirilir ve tedavi tamamlanır.

İmplant Tedavisi Sırasında Acı ve Ağrı Olur mu?

İmplant işleminin uygulama aşaması acısız ve ağrısız bir süreçtir. Her tedavi sürecinde olduğu gibi implant tedavisinde de acı ve ağrı durumları kişiden kişiye farklılık gösterebilmektedir.

Neden Ataşehir İmplant Diş Kliniğini Tercih Etmeliyim?

Uzman hekimler ve çene cerrahisi uzmanlarımız tarafından yapılan implant uygulamaları neticesinde çok kısa bir sürede dişlerinizi eskisi gibi kullanabilirsiniz. Çiğnemede, fırçalamada herhangi bir problem ile karşılaşmazsınız ve estetik açıdan da bir kaygı duymanıza gerek kalmaz. Diş tedavisi ve diş implantı yaptırmak istiyorsanız, güven içinde Ataşehir İmplant Diş Kliniği’ni tercih edebilirsiniz.