Ataşehir İstanbul İmplantoloji Diş Kliniği

İstanbul da bulunan diş kliniği sektöründe en kaliteli hizmetleri sunan Ataşehir İstanbul İmplantoloji Diş Kliniğinimiz hem yurt içinde bulunan hastalara hem de yurt dışında bulunan hastalarımız güven içinde tedavi edilmektedir.

İleri Estetik Diş Hekimliği

En hassas organlarımızdan biri de dişlerimiz zaman içinde çürümeler meydana gelir ve hatta istenmeyen bir şekilde kaybetmek mümkün olmaktadır. İleri estetik diş hekimliği son zamanlarda çok daha popüler olan en önemli alanlardan bir haline gelmiştir. Ataşehir diş kliniğimiz uzman doktorları arasında yer alan Protez ve Estetik Diş Hekimliği Uzmanı Dr. Dt Eda Akün her türlü implant, lamine ve zirconium kaplama çalışmalarını en son düzey teknoloji ürünleri ile yapmaktadır.

Estetik diş hekimliği uzmanı olan hekimimiz kısacası kişiye özel gülüş tasarımı yaparak sizlerin gülüşlerinizi saklamanızı engellemektedir. Ataşehir diş hekimimiz gülüş tasarımı için kliniğimizde bulunan tüm doktorlar ile birlikte yapılan çok ince detaylı bir işlemdir. Çünkü çok önemli olan bu işlem hastanın hayatını etkileyen ve estetik bütünlük sağlayan doğru sonuçlara ulaşmak gerekir.

Ataşehir Diş Merkezi Çene Cerrahi

Ataşehir kliniğimizde her türlü diş rahatsızlıklarınız en güvenli şekilde uzman doktorlarımız tarafından tedavi edilmektedir. Bunların içinde en önemli olan diş tedavi yöntemi implantoloji tedavi yöntemidir. Çene cerrahi uzmanı olan Dr. Dt Tolga Gülçiçek dental implant uygulamarını en doğru şekilde ve en son teknoloji ürünlerini kullanarak yapmaktadır. Diş Eti Hastalıklar

Dişlerin en büyük zarar gördüğü yer genel olarak diş etleridir. Diş eti hastalıkları yani Peridontoloji Uzmanı olan Doç. Dr. Özlem Yücel kliniğimizde bulunan profesyonel hizmetler sunan doktorlarımız arasında yer almaktadır. Batı Ataşehir diş merkezi olarak tüm diş eti hastalıkları ve diğer hastalıkların tedavi sırasında her zaman en güvenli tedavi yöntemleri uygulanmaktadır. İstanbul İmplantoloji İleri Estetik Diş Hekimliği ve İmplantoloji Merkezinde bulunan tüm hekimlerimiz sayesinde son derece güvenli ellerde olduğunuzun garantisini vermekteyiz.