Batı Ataşehir Diş Kliniği

Ataşehir de ki Kliniğimizde bir adet endodontist, bir adet protez uzmanı, bir adet ortodonti uzmanı ve bir adet periodontoloji uzmanı full time olarak çalısmakta ve multidisipliner üst düzey hizmet verilmektedir.Ağız ve diş sağlığına gereken hassasiyetin gösterilmemesi, birçok hastalığı ve rahatsızlığı da beraberinde getirmektedir. Örneğin, düzenli olarak dişte bakım yapılmaması ilerleyen zamanda plak ve diş taşı oluşumuna neden olmakta ve diş etinde kanamalar meydana gelmektedir. Aynı şekilde diş ve ağız sağlığı bakımı yapılmaması diş kayıpları ile beraber yutkunma problemlerini de beraberinde getirmektedir. Özellikle diş kaybına bağlı olarak yaşlılarda bu rakam çok daha yüksektir. Diş kayıplarının olması, yaşlılarda daha fazla olmak üzere gençlerde de konuşma bozukluklarını meydana getirmektedir.

Batı Ataşehir Ağız ve Diş Sağlığı Kliniği

Batı Ataşehir ve Ataşehir’de yaşayanlar ağız ve diş sağlığı merkezine ulaşım konusunda oldukça şanslıdırlar. Batı Ataşehir diş kliniği özellikle bu bölgede yaşayan insanların kolayca bulabilecekleri ve tedavi olabilecekleri bir kliniktir. Yalnızca Ataşehir’den değil, İstanbul’un birçok yerinden alan klinik her gün yüzlerce kişiye tedavi imkânı sunmaktadır.

Batı Ataşehir ağız ve diş sağlığı kliniğinde, uzman ağız ve diş sağlığı hekimleri çalışmaktadır. Alanında uzman kişilerle çalışan klinik her geçen gün büyük kitlelere hitap etmektedir.

Alanında uzman doktorlarla çalışmakla beraber, ağız ve diş sağlığı sektöründe uzman hemşire ve diğer çalışanlarda bulunmaktadır. Güler yüzlü ve profesyonel bir kadrodan oluşan klinik oldukça steril bir ortamdır. Bundan dolayı hiçbir rahatsızlık duymaz ve uzman doktorlar tarafından tedavi edilirsiniz.

Batı Ataşehir ağız ve diş sağlığı kliniği, ağız ve diş sağlığını ilgilendiren bütün hastalıklara çözüm üretir. Gün boyunca en çok tedavi; diş çekimi, diş dolgusu, diş plağı, diş eti kanamaları ve diş dolgusu üzerine olmaktadır. Sizde ağız ve diş bölgenizde oluşan tüm hastalıklar için randevu alıp, muayene olabilirsiniz. Batı Ataşehir diş kliniği merkezi size yeterli hizmet sunmak için üstün bir çabayla çalışmaktadır.