Diş Eti Çekilmesi Ameliyatı

Hem dış görünüşe hem de sağlığımıza olan kötü etkileriyle diş eti çekilmesi sorunlarının çözümü için diş eti çekilmesi ameliyatı yapılmaktadır. Uzman ellerde yapılacak olan bu ameliyatlar sonucunda sizlerin de sağlıklı bir gülüşe sahip olabilmeniz mümkün.

Diş Eti Çekilmesinin Nedenleri

Dişlerimizde bulunan tartarlar, kullandığınız diş fırçalarının sert olması gibi nedenlerden dolayı diş etleriniz köklere doğru çekilebilir. Bu gibi durumları yaşanması sıkça karşılaşılmaktadır. Bunun dışında diş eti çekilmesinin bir diğer nedeni frenulum olabilir. Frenulum dudak ve yanağı çeneye bağlayan bağlantı dokusuna verilen isimdir. Yeteri uzaklıkta olmaması durumunda diş etlerinin çekilmesine sebep olmaktadır.

Ameliyat Nasıl Yapılır?

Diş eti çekilme ameliyatları oldukça sık yapılmaktadır. 2 türlü ameliyat yapılması gerekmektedir. Eğer diş eti yeterli miktarda var ise aşağı seviyeye çekilerek dikilmektedir. Diş etinin yeterli olmadığı durumlarda ise farklı bölgelerden alınan diş etleri bölgeye yama yapılabilir.

İyileşme Süreci

Yapılan ameliyattan sonra diş etinin tamamen iyileşmesi diğer ameliyat yaralarına göre diş eti yapısından kaynaklı olarak çok kısa sürmektedir. Yaklaşık 2-3 gün içerisinde hastanın günlük hayatına devam edebileceği kadar iyileşme görülür ancak yapılan dikişlerin alınması, hastanın doktor tavsiyelerine ve yapılan ameliyat durumuna göre değişme göstermekle birlikte yaklaşık olarak 1 hafta sürmektedir. Tam iyileşme ise yaklaşık olarak 4-6 hafta gibi bir sürede gerçekleşecektir. İyileşmenin sorunsuz olması için doktor tavsiyelerine ve verilen ilaçların zamanında kullanımına bağlıdır.

Bu tarz sağlık sorunları yaşayan hastalar doğru tedaviyi almak için ‘en iyi diş cerrahı’ arayışına gireceklerdir. Belirleyici kriterlerden en önemlisi doktorun tecrübeli olması ve müdahalenin yapılacağı kliniğin sterilizasyonu olacaktır. İstanbul implantoloji alanında yaptığı kaliteli çalışmalarla Dr. Tolga Gülçiçek Ataşehir İstanbul İmplantoloji İleri Estetik Diş Hekimliği ve İmplantoloji Merkezi ile hizmet vermeye devam ediyoruz. Tedavisini gerçekleştiğimiz hastalarımızın memnuniyeti ve kaliteli hizmetimizin referansı ile Türkiye’nin dört bir yanından gelen hastalarımızı tedavilerini yapmaya devam ediyoruz. Uzman doktor ve sağlık personellerimiz ile diş eti ameliyatı sorunsuz şekilde yapılabilmekte ve alınabilecek en mükemmel sonuç alınmaktadır.