Diş Eti Çekilmesi Ameliyatı Videosu

Periodontal Flap Operasyonu en sık diş eti çekilmesi sorunun tedavisinde tercih edilir. Bu uygulamada en iyi sonucun alınması için Ataşehir İstanbul İmplantoloji İleri Estetik Diş Hekimliği ve İmplantoloji Merkezi, tüm hastalara hizmet veriyor.

Hastaların bazıları uygulamanın nasıl yapılacağını merak eder ve videoda izlemek isterler. Bu durumda internette bulunan birçok diş eti çekilmesi ameliyatı videosu izleyerek daha kötü bir psikolojiye girebilir. Evhamlı olan hastaların bu tür içerikleri izlemelerinin operasyon olumsuz etkileyebileceğini söyleyen uzman diş hekimi Dr. Tolga Gülçiçek, hastaların stres yaratacak araştırmalar yapılması durumunda yanlış bilgi edinebileceğini ifade etti.

Diş eti çekilmesi söz konusu olduğunda başarılı biçimde sonuçlanan Flap operasyonlarında, hijyen ve sterilizasyon kadar diş hekimi ekinin deneyimi de sonucun belirlenmesini sağlıyor.

Diş Eti Çekilmesi Neden Olur?

Genelde genetik olan diş eti çekilmesine neden olan birçok etken vardır. Bunlar;

- Diş eti hastalıkları,
- Hatalı ağız bakımı,
- Yanlış ortodonti tedavileri,
- Sigara kullanımı,
- Yaşlanma,
- Dil ve dudağa piercing benzeri takılar takılması,
- Dişlerdeki çarpışır görüntüler,
- Kötü beslenme alışkanlığı,
- Şeker hastalığı,
- Stres,
- Çok fazla kürdan kullanılması.

Diş etki çekilmesinin nedenleri değişse de belirtileri benzerlik gösterir. Diş kökleri üzerine örtülen diş etleri dişlerin daha kısa görünmesine neden olur. Bu da estetik açıdan kötü bir görünüme neden olur.

Diş Eti Çekilmesi Nasıl Anlaşılır?

Diş eti çekilmesi görüntü olarak belirgin olsa da bazı durumlarla birlikte görünür hale gelebilir. Bu durumda:

- Dişlerin daha uzun görünmesi,
- Kuron ve köprülerin görülmesi,
- Diş kökündeki aşırı hassasiyet,
- Diş çürükleri
- Diş eti sınırındaki çentik izleri,
- Ağız kokusu,
- Diş etlerinde kanama,
- Diş eti şişmesi,
- Yanlış ağız bakımı.

Bu tür belirtilerin görülmesi durumunda diş hekiminin ziyaret edilmesi gerekmektedir. Ağız bakımı için gereken tedavinin alınması için kişiye en uygun tedavi biçimi gerçekleştirilecektir.

Dr. Tolga Gülçiçek ve ekibi, flat operasyonu konusunda yılların deneyimini hastalar üzerine sunuyor. Hem estetik açısından hem de dişlerin sağlığı açısından önemli olan bu operasyon 1 saat kadar sürmektedir. Sonuçta başarılı planların oluşması için kişiye özel sonuçların alınması gerekir.