Diş Eti Kanaması Sebepleri?

Eğer dişlerinize gereken önemi vermezseniz diş sağlığınızın bozulmasını ve diş kaybına kadar gidebilecek rahatsızlıkların ortaya çıkmasına sebep olabilirsiniz. En çok karşılaşılan diş eti kanaması sebepleri başında diş temizliğinin yapılmaması gelmektedir.

Dişlerinizin temizliklerine gereken önem verilmemesi durumunda diş eti kanamaları görülebileceği gibi diş kayıpları da yaşanabilir. Dişlerin aralarına giren yemek artıkları zaman dişleri n çürümesine diş taşı ve tartar oluşumuna sebep olabileceği gibi diş etlerinde iltihaplanmaya da sebep olabilmektedir. Gingivitis olarak da adlandırılan bu durumda diş etleri şişer ve kırmızılaşırlar. İltihaplanmanın bir sonucu olarak da sürekli kanama yaşanır. Eğer zamanında tedavi edilmezse kemiklere ve dişlere de ulaşarak dönülmez sonuçlar doğuracaktır. Kemiklere sıçraması ve diş eti hastalıklarının ilerlemesi durumuna periodontitis adı verilmektedir. Bu durumda ise diş ile diş eti arasında bir boşluk oluşur ve zararlı bakteriler bu boşlukta kendilerine yaşam alanı bularak ürerler. Hastalığın ilerleyen safhalarında dişler sallanarak düşmeye ya da çekilmek zorunda kalmaya başlarlar.

Diş Eti Kanamalarının Önlenmesi İçin Yapılması Gerekenler Nelerdir?

Şeker hastalığı, sigara, alkol, kötü beslenme, genetik bozukluklar, stres, ilaç kullanımı gibi sayılabilecek onlarca nedenden dolayı diş eti kanamaları yaşanabilir. Öncelikli olarak ağız sağlığının korunması için yapılması gereken şey dişlerin temizliklerinin sürekli ve düzgün olarak yapılmasıdır. Günde 2 kez fırçaladığınız dişleriniz, diş yüzeyinizde bulunan plakları ve yemek kalıntılarının temizlenmesine yardımcı olurken kullanacağını diş ipleri ise dişlerinizin arasında ve fırçanızın ulaşamayacağı yerlerdeki plak ve yemek artıklarının temizlenmesine yardımcı olacaktır. Bu şekilde diş temizliğinin sağlanması sizin sağlığınız açısından çok önemlidir.

Dr.Tolga Gülçiçek Ataşehir İstanbul İmplantoloji İleri Estetik Diş Hekimliği ve İmplantoloji Merkezi ile yıllardır vermiş olduğumuz kaliteli hizmetlerden sizler de yararlanabilirsiniz. Ataşehir İstanbul’da verdiğimiz hizmetlerle İstanbul içinden olduğu kadar Türkiye’nin dört bir yanından gelen hastalarımıza hizmet vermeye devam ediyoruz. İstanbul implantoloji denilince akla ilk gelen yerlerden biri oluşumuz yılların verdiği tecrübenin bir sonucudur. Yaşadığınız diş eti rahatsızlıklarından dolayı hastalar en iyi diş hekimi arayışına girerek kendileri için en uygun olan doktordan hizmet almak isteyeceklerdir.

Diş Kanaması ve Diş Eti Uzmanı

Günümüzde diş etlerimizde yaşadığımız en büyük sorunlardan birisi de diş kanamalardır. Eğer yeterince diş fırçalamıyor ve doktor kontrollerinizi zamanında yaptırmıyorsanız diş kaybıyla da sonuçlanabilecek bu hastalığa yakalanmanız içten bile değildir.

Dr.Tolga Gülçiçek Ataşehir İstanbul İmplantoloji İleri Estetik Diş Hekimliği ve İmplantoloji Merkezi ile verdiğimiz hizmetler ile siz değerli hastalarımızın ağız sağlığınıza tekrar kavuşabilmeniz için gerekli bütün müdahaleleri yapabiliyoruz. Diş kanaması ve diş eti uzmanı olarak bugüne kadar yaptığımız müdahalelerle sağlıklarına kavuşturduğumuz ve hasta memnuniyetini sağladığımız hastalarımızın referansı ile bundan sonra da hizmet vermeye devam ediyoruz.

Diş Kanaması Neden Olur?

Diş kanamaları olarak da tabir edilen hastalık aslında diş eti kanamalarıdır. Diş eti kanamalarının birçok nedeni olabileceği gibi zamanında tedavi edilmezlerse diş kayıplarına neden olur.

Gingivitis

Diş eti iltihaplanması olarak da bilinen bu hastalıkta diş etleri şişer ve kırmızılaşır bu şekilde sürekli olarak kanama yaparlar. Diş fırçalama ve temizlik işlerinin yeterince yapılmamasından dolayı kalan yemek artıkları iltihaplanmaya neden olur. Şeker hastalığı, aşırı alkol ve sigara kullanımı, kötü beslenme veya stres gibi nedenler gingivitis oluşma sebepleri arasında sayışabilir.

Periodontitis

Zamanında tedavi eilmeyen gingivitis hastalığın sonucunda oluşur. Yemek artıklarının oluşturdukları iltihaplanma ve aşındırma diş etlerini geçerek kemiklere ulaşırlar. Eğer zamanında tedavi edilmezlerse çok daha önemli sağlık sorunlarına sebep olabilirler.

Bu tür hastalıkların yaşanmasının ardından hastalar ‘en iyi diş eti uzmanı’ arayışına gireceklerdir. Uzun yıllardır vermiş olduğumuz kaliteli hizmetler neticesinde diğer bütün ağız ve diş sağlığı konularında olduğu gibi diş eti kanamaları konusunda da hizmet vermeye devam ediyoruz. Ataşehir İstanbul’da vermiş olduğumuz hizmetler neticesinde İstanbul içinden olduğu kadar Türkiye’nin dört bir yanından da hastalarımız sağlıklarına kavuşmak için mümkün olan bütün işlemleri yapmaya devam ediyoruz.

Dişlerimizin bakımlarını zamanında ve sürekli yapmazsak diş eti kanamaları gibi birçok sağlık sorununun yaşanacağı bilinmelidir. Zamanında yapılmayan bakımların ilerleyen dönemde daha ciddi ve dönüşü olmayan sağlık sorunları ile karşılaşabilirsiniz. İstanbul implantoloji alanında kazandığımız uzmanlıkla sizlere Ataşehir İstanbul’da hizmet vermeye devam ediyoruz.