Diş Sağlığını Ertelemeyin

Çocuklu yaşlarda başlayan diş sorunları, sorun olmaktan çıkmıştır. Günümüz teknolojilerinden büyük ilerleme sağlayan ülkemiz diş de (ortodonti) de teknolojik alanlardan faydalanılmıştır. Ortodonti nedir? Sorusunu öncelikle bir cevaplayalım; dişlerde ve çenelerin estetik ve fonksiyonunu ideale ulaştırmak bireyin yaşam kalitesini artırmak için katkıda bulunmak yani çenede ve konuşma bozukluklarını tedavi ederek çenedeki bozukluklar ve dişlerdeki biçimsizlikleri düzelmek için yapılan tedavi biçimidir.

Hangi yaşta olursanız olun ortodonti tedavisi mümkündür geç kalmadan diş bozukluklarını tedavi ettirmek gerekmektedir nasıl mı? Ortodonti hastanesi ile diş ve çene bozukluklarından kurtarmak mümkündür. Tedavi edilmeyen yâda edilmek istemeyen ortodontik ileride problem yaratabilmekte, zaman geçtikçe kötüye gitmekte.

Ortodontik problemi zaman geçtikçe birçok probleme yol açmakta bunlar kısaca; çapraşıklık nedeni ile dişler yeterince temizlenmesi zor bir imkân almakta, temizlenmeyen dişlerde çürüme oranı artmakta bunun yani sıra diş etlerinde hastalıklar meydana gelmekte, bunun sonucunda diş kayıpları yaşamak zorunda kalırız. Birçok nedenden dolayı ortodonti hastanesi olarak yapılan müdahaleler sonucu diş telleri sayesinde bu tip sorunları ortadan kaldıran tedaviler sunmakta.

Ortodontik tedavisi olunmadığında dişlerdeki yamukluklar yüzünden, bozuk kapanışlar diş yüzeylerinin anormal aşınmasına neden olarak bizlerin çiğnemesine ya da konuşmada zorluklar çekmemize yol açmaktadır. Ayrıca diş sağlığına önem vermediğimiz takdirde destek kemik ve diş eti dokularında açtığı hasarlar nedeni ile birçok zorluklar bizi beklemektedir.

Ortodonti hastanesi olarak yapılan müdahaleler sonucunda diş sağlığınıza ve çene, yüz sağlığınıza kavuşmak mümkündür. Yapılan tedaviler sonunda sağlıkla gülüşlere, sağlıklı diş ve diş etlerine kavuşmanız mümkün. Ortodonti tedavisi oldukça kolay ve rahat geçmektedir. İstediğine bağlı olarak farklı şekillerde diş telleri takılmaktadır. Bu teller sayesinde dişler güzel ve sağlıklı görünümüne kavuşmaktadır.

Örneğin diş tellerinin çok göze çarpmasını istemiyorsanız eğer şeffaf olanı da mevcuttur. Şeffaf diş telleri ile sizlerde ortodonti tedavilerinden faydalanmak mümkündür. Ortodonti tedavisine 11 ve 13 yaş aralığında başlamak mümkündür. Eğer bu yaşlarda başlamadınız iseniz 20 veya 20 ya ş üstü olarak ta başlamak mümkündür. Her yaşta ortodonti tedavisi yapılmaktadır.