Genel Anestezi İle İmplant Ameliyatı

İmplant ameliyatı küçük çaplı bir ameliyattır. Sıklıkla lokal anestezi uygulanmaktadır. Lokal anestezi bölgenin acı çekmemesini sağlar. Genel anesteziye göre lokal anestezi oldukça basittir. Her doktor tarafından uygulanabilir. Genel anestezi herkes tarafından uygulanamaz, ancak anestezi uzmanları tarafından uygulanabilir. Uzmanlar bu işin inceliğini bilir ve doz ayarlamasını ancak kendiler yapabilir.

İmplant cerrahisi oldukça mikroskobik sayılabilen bir işlemdir. Genellikle küçük çaplı aletler kullanılır. Sıklıkla tercih edilen bu işlem günümüzde sıradan bir hale gelmiştir. Her diş hekimi eğitimi sırasında implant hizmeti için ustalaşır. Fakat kalitesiz implant yapan kişilerde her halükarda bulunur. Bu yüzden araştırma yaparak ve referans alarak doktor seçimi yapınız. Zaman içinde yaptırdığınız implantlarda sorun çıkabilir. Kaliteli implant yapan doktorlar sayesinde bu sorunlar en aza inmektedir. Fakat kalitesiz iş yapan kişiler yüzünden sorunlar en üst dereceye çıkar. Eğer doğru bir biçimde anestezi yapılmaz ise kişi acıdan kıvranır. İmplant anestezi olmadığı takdirde oldukça acılı ve zor bir işlemdir. Çoğu insan anestezi etkisi olmadan bu ameliyatı kaldıramaz. Bu yüzden anestezi yapılması oldukça önemlidir.

Genel Anestezi Olmak İstiyorum

Eğer genel anestezi yardımı ile ameliyat olmak istiyorsanız bunu doktorunuza belirtiniz. Fakat fiyatta artış olacaktır. Normal hali ile implant oldukça masraflı bir işlemdir. Genel anestezi için ayrı bir uzman çağırılır ve ayrıca çok ayrı ilaçlar, aletler kullanılır. Bu yüzden fiyatta artış olmaktadır.

İmplant fiyatları oldukça değişkenlik göstermektedir. Fakat ne kadar ucuz olursa olsun kalitesiz yerler tercih edilmemelidir. Sağlık kesinlikle kalite buluşunca verimli olmaktadır. Kalitesiz işlemler sizi daha sağlıklı yapmak yerine olan sağlığınızdan da edebilir. Parasal açıdan düşününce daha karlı gibi gözükse de uzun vadede sağlıksız ürünler sizi daha çok hasara uğratacağı için size zararlı olacaktır. Paranızı kesinlikle kalitesiz yerlere kaptırmayınız. Yaptıracağınız işlem hakkında size bilgi bile veremeyen doktorların işini düzgün yapmasını da bekleyemeyiz.

İmplant Ameliyatı Oldum Ya Sonrası?

Eğer implant ameliyatını olmuşsanız işin en zor kısmını hallettiniz demektir. İster genel anestezi ister lokal anestezi ile ameliyat olun, ameliyat sonrasında ağrı çekmeniz oldukça normaldir. Doktorunuz size belli ölçüde yardımcı olacaktır. Acı çekmemeniz için müdahalede bulunacak doktorunuz sizlere gerekli ilaçları verecektir. Acı çekmek hemen hemen her hastanın başına gelebilecek bir sorundur. Fakat gün geçtikçe acının azalması lazımdır. Eğer acı azalmıyor ise ve daha şiddetli hale geliyorsa doktorunuza başvurunuz. Ameliyat sırasında yapılan bir yanlışlık günler boyu acı çekmenize neden olabilir. Normal şartlarda ilk birkaç gün dinlenmek önemlidir. Acı çekmeniz durumda ağrı kesici alabilir veya ağrıyı azaltacak uygulamalar yapabilirsiniz. Uyumak ağrıyı en çok azaltacak durumdur. Uyuduğunuz sırada ağrıyı hissetmezsiniz, bu sayede ağrı siz fark etmeden azalmaya başlayacaktır. İlk gece ağrıdan uyuyamayabilirsiniz. Böyle bir durumda endişenlenmeyin.