Kanal Tedavisi Ücreti

Sorunlu dişlerin kurtarılması için yapılan en önemli yöntemlerden birisi de kanal tedavisidir. Peki kanal tedavisi ücreti düşünüldüğü kadar pahalı mıdır?

Diş tedavilerindeki ana amaç dişlerin yerlerinde tutularak diş birliğinin bozulmamasının sağlanmasıdır.

Kanal Tedavisi Nedir?

Kanal tedavisi dişin merkezinde bulunan ve sinilerden oluşan dişözünün yani pulpanın oyulması işlemidir. Hasar gören pulpa çıkartıldıktan sonra kalan boşluk temizlenerek yeniden doldurulur. Kapatılma işleminin yapılmasının amacı kök kanalının kapatılarak kemiğe zarar gelmesinin engellenmesidir. Bu işlemle kaybedilecek kadar kötü durumda olan dişleri kurtarmak mümkün olduğundan dişe bir şans daha verilerek ana dişin kullanımının devam edilmesine olanak verilmektedir.

Kanal Tedavisi Neden Yapılır?

Dişlere kanal tedavisi yapılmasının birçok nedeni olabilir. En çok sebep olan sorunlar çürüğü çok ilerlemiş olan dişler ve zarar görmüş dişler sayılabilir. Çürük dişlerinizin tedavisini yaptırmadığınızda ilerleyerek dişin merkezinde bulunan pulpa adı verilen sinire zarar vererek ve daha çok zarar görmenizi sağlayacaktır.

Uzun yıllardır vermiş olduğumuz kaliteli hizmetle ağız ve diş sağlığı için çalışmaya devam ediyoruz. Dr.Tolga Gülçiçek Ataşehir İstanbul İmplantoloji İleri Estetik Diş Hekimliği ve İmplantoloji Merkezi ile vermiş olduğumuz bu hizmetlerle dişlerinizde yaşadığınız bütün sağlık sorunlarına çözüm buluyoruz. Deneyimli sağlık çalışanlarımızla birlikte yaptığımız müdahaleler ile eski sağlığınıza kavuşabilmeniz için gereken her şeyi yapıyoruz.

Kanal tedavisi ücretleri düşünüldüğü kadar pahalı değildir. Yaptıracağınız işleme, kullanılacak olan malzemelere ve aldığınız hizmetin kalitesine göre fiyatlarda değişiklik yaşanacaktır. Ancak bu tedaviyi yaptırmama maliyetleriniz daha yüksek olacağından dolayı en iyi kanal tedavisi yapan doktorlar ile işlemi yaptırmanız sizin sağlığınız açısından çok önemli olacaktır. zamanında tedavisi yapılmayan dişlerin kemik erimelerine kadar varan ağır sonuçları olacaktır. Yaşayacağınız bazı sorunların çözümü bile olmayabilir.

Kanal tedavisinin yapılmaması iltihaplanmayı durdurmayacağından sürekli olarak diş ağrısı çekmeniz ve ağız kokusuna sebep olacaktır. Yaşadığınız ağız kokusuyla birlikte de hastalığınızın verdiği ağrıdan çok psikolojik olarak etkileneceksiniz. İnsanlarla iletişim kuramamanıza bile sebep olacak bu rahatsızlığın yaşanmaması için dişlerinizin temizliğine gereken önemi vermeniz ve günlük olarak dişlerinizi fırçalayıp diş ipleriyle temizlemeniz gerekecektir.