Türkiyede İmplant Merkezleri

Ülkemizde implant tedavilerinin dünya standartları altında yapılması Türkiyede implant merkezleri konusuna olan merakı artırıyor. Dişlerin herhangi bir sebep ile kaybedilmesi kişileri öncelikle protez dişe yönlendiriyor. Ancak protez dişler her hasta tarafından rahatlıkla kullanılamıyor.

Bazı hastalarda bu protez dişler ağız yaralarına, mide bulantılarına, refleks ve ileri düzeyde çene kemiğinin erimesine sebebiyet verebiliyor. Gerek tek bir diş için gerekse birden fazla diş kazanılmasında implant tedavileri alternatif bir diş tedavisi olarak ve günümüzde adını sıklıkla duyuran bir tedavi yöntemi olarak karşımıza çıkıyor.

Neden İmplant Yaptırmalıyım

Total protez taşıyan hastaların devamlı olarak ağrıdan şikayetçi olmaları, besinleri iyi çiğneyememeleri, çiğneme esnasında protezin hareket etmesi, protez dişe destek verinin kemik dokusunun zamanla erimesi, sabit köprü diş tedavilerinden kaynaklanan dişlerin kestirilmesi zorunluluğu ve protezin ağızdaki kötü görüntüsü implant tedavisi neden yapılır sorusuna cevap olmaktadır.

İmplant tedavisinde destek alınan doku tamamen çene kemiği olmaktadır. İmplant tedavisi ile diğer dişler kurtarılırken aynı zamanda ağızda daha estetik görünümler oluşturulur. İmplant ile yapılan diş protezi gerçek dişlere en yakın görüntünün oluşmasını sağlar.

İmplant Diş Nerede Yaptırabilirim

Ağız estetiğinin korunmasında, ağızda gerçek dişe en yakın görüntünün oluşmasında, ağrı sızı olmadan uzun süreli kullanımlarda ve daha bir çok avantajları ile günümüzde ilgi duyulan diş protezinin en sağlıklı koşullar altında yaptırılması adına implant diş nerede yaptırabilirim sorusu hastalarda merak uyandırır.

İmplant diş yaptırmak cerrahi bir müdahale gerektiren bir iştir. Bu nedenle hastane koşulları altında ve steril ortamlarda yaptırılması esas alınmalıdır. Ülkemizde çok sayıda implant diş merkezleri vardır. Bu merkezlerde hastaların isteği doğrultusunda ve diş cerrahının ön görüsü ile implant markaları arasından en kaliteli olanının seçilmesi gerekir. Gelişmiş teknoloji ile üretilen Türk malı implant markaları en iyi implant markaları olan Alman ve Amerikan implant diş protezleri markaları arasında yer alır.

İmplant markasının kalitesi ve cerrahın uzmanlığı implant dişi protezinin kısa süre zarfı içerisinde çene kemiğine kaynaması adına etkin bir yoldur. Çene kemiğine kolay ve kısa sürede kaynayan diş protezi hastalarda hızlı bir iyileşme gösterir.