Üst Çene İmplant Fiyatları

Çenenin üst bölümündeki diş eksikliklerini gidermek üzere implant tedavisi yapılabilmektedir. Protez diş olarak da isimlendirilen bu uygulama doğru yerde yapılmalıdır.

İmplantta Klinik Önemi

Üst çene implant yaptırmak isteyen kişiler için klinik önemli bir konudur. Bütün hastalar genel olarak en iyi implant cerrahı hangisi olduğunu düşünerek hareket edecektir. Doktor tecrübesi- klinikteki hijyen koşulları gibi detaylar bu noktada önem kazanmaktadır. Ataşehir İstanbul İmplantoloji İleri Estetik Diş Hekimliği Ve İmplantoloji Merkezi bünyesinde alanında uzman hekimlere başvuru yapabilirsiniz. İstanbulimplantoloji Ve Dr.Tolga Gülçiçek ile implant tedavisinde fark yaratan sonuçlar almak mümkündür.

İmplant Tedavi Süreci

İmplant tedavisinde öncelikle operasyon öncesi uygun zemin olup olmadığına bakılır. Yani çene kemiği eğer vida yerleşimi için uygun değilse bu durumda önce zemin hazırlığı yapılır. Ayrıca iltihaplanma varsa bunu engellemeye yönelik de bir ön tedavi gerekebilir. Bu süreçten sonra artık vida yerleşimi ve bunun kaynamasını bekleme aşaması vardır. Bu sürede ve sonraki tüm süreçte implantlara iyi bakılması gerekir. gerçek diş gibi müdahale edilmeli ve düzenli fırçalanmalıdır. Tedavide kontroller de önemlidir. Ağız içinin genel oalrak iltihaplı hallerden uzak tutulması gerekir. ağız içinde vida olan bölüm artık gerçek diş yerine geçecektir. Senelerce kullanabilir ve görüntü olarak da estetik bir oluşum sağlayabilirsiniz.

İmplant Acı Veren Bir İşlem mi

İmplant merkezi Ataşehir bünyesinde implant uygulamaları hastaların anestezi tercihlerine göre yapılmaktadır. İmplant genel anestezi ile nadiren, lokal anestezi ile de sıklıkla yapılmaktadır. Genel anestezide aynı anda birçok işlem yapılabilir. Eğer diş hekimi fobisi varsa ya da bir nedenle uyuşma olmuyorsa bu yönteme iyi bir seçim olacaktır. Ancak her iki şekilde de acı hissedilmez. Sonraki süreçte ağrı için de ilaç verilir.